محمد هادی، مدیركل پست استان تهران، در گفتوگو با رادیو تهران از اقدامات هوشمندسازی، نوسازی ناوگان و ارتقای رضایت مردم سخن گفت و اظهار داشت: این اقدامات، رضایت 94 درصدی تهرانیها از خدمات پست را در پی داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران، محمد هادی مدیركل پست استان تهران به مناسبت هفته پست و در گفت وگو با مهدی اسماعیلی گزارشگر برنامه «عصر تهران» اظهار داشت: اداره پست استان تهران با تمركز بر هوشمندسازی، تجهیز مراكز به دستگاههای طبقه بندی(سورتینگ) و نصب صندوقهای هوشمند در مجتمعهای مسكونی و تجاری؛ سرعت و دقت خدمات خود را افزایش داده است.
وی افزود : با بهبود فرآیند توزیع و نوسازی ناوگان شهری، شامل 114 خودروی جدید، زمان تحویل مرسولات به ویژه در نمایشگاه كتاب به كمتر از دو روز كاهش یافته است.
مدیركل پست استان تهران همچنین به راهاندازی باجههای 24 ساعته با هدف تسهیل مراجعه حضوری و پلتفرم «همیار پست» برای ثبت درخواستهای آنلاین اشاره كرد كه مراجعه حضوری مردم را كاهش میدهد.
مهندس هادی با اشاره به رضایت 94 درصدی مردم از خدمات پست، اظهار داشت كه این روند به سمت 100 درصد نیز هدایت خواهد شد.
وی همچنین ضمن تقدیر از كاركنان پست، به اهمیت درج صحیح آدرس و شماره تلفن گیرنده برای افزایش كیفیت خدمات تأكید كرد و از شهروندان خواست در صورت نیاز، شكایت و پیشنهادات خود را از طریق سامانه 193 ثبت كنند.
این اقدامات در راستای افزایش كیفیت خدمات، بهبود تجربه مشتری و ارتقای جایگاه بینالمللی ایران در عرصه پست، كه هماكنون با رشد 28 درصدی خدمات در رتبه 37 از میان 176 كشور قرار دارد، انجام شده است.
برنامه «عصر تهران»؛ شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 تا 18 از رادیو تهران پخش میشود.
مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبكه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.
كانال رادیو تهران را در پیام رسان بله به نشانی radiotehranplus@ جستجو كنید.
علاقهمندان میتوانند برنامههای رادیو تهران را از اپلیكیشن ایران صدا دریافت كنند.
*هرگونه بهره برداری و استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران تنها با ذكر منبع مجاز است.